استارتاپ

بروز رسانی المان های شخصی سازی در پلتفرم الویت (Elevate) توشیبا

پلتفرم الویت ( Elevate ) یک رابط کاربری شخصی برای چاپگرهای چند منظوره توشیبا میباشد که کارهای معمول و پیچیده ی روزمره ی شما را ساده و آسان میکند . این رابط قدرتمند و موثر ، متناسب با نیازهای تجاری شما روند کاری اسناد شما را ساده تر کرده و به طور کلی باعث بهبود بهره وری سازمان شما میگردد .

شخصی سازی دستگاه های چند منظوره

تصور کنید که دستگاه چند منظوره شما متناسب با نحوه ی فعالیت کسب و کارتان عمل کند ، و امکان دسترسی به کارها و فعالیت های معمول روزمره را جهت اداره کردن موثر کسب و کارتان ، تنها فقط با لمس کردن صفحه ی نمایش برای شما فراهم سازد . همچنین این پلتفرم امکانات بسیار موثری را برای کاربر فراهم میکند تا در صورت لزوم بتواند ، آیتم های مورد علاقه خود را قابل دسترس تر فراهم سازد .

با استفاده از این پلتفرم دیگر نیازی به جستجو در منوهای گیج کننده برای عملکردهای پیچیده نخواهید داشت . کاربران میتوانند به صورت سریع و آسان به امکانات جدید و عملکردهای شخصی سازی شده ی خود تنها فقط با یک لمس به آن ها دسترسی پیدا کنند . اگر شما نیاز به اسکن و یا کپی گرفتن با سایزهای مختلف و عملکردهای پیچیده دارید ، این پلتفرم میتواند با استفاده از عملکرد شخصی سازی ، تمام این امور پیچیده را تنها با یک لمس به انجام برساند . همچنین پلتفرم الویت ( Elevate ) قادر است امنیت اسناد اسکن شده و پرینت گرفته شده را با ساده نمودن پروسه ی نگهداری از این اسناد را افزایش دهد .

دلیل موثر بودن پلتفرم الویت ( Elevate )

پلتفرم الویت ( Elevate ) این امکان را برای شما فراهم می سازد تا قسمت اساسی از فعالیت های تجاری روزمره ی خود را با یکپارچه سازی اسناد گردش کار پیشرو در صنعت و با برنامه های مدیریت محتوای کسب و کار ( ECM ) اداره کنید . با انجام این کار ، دستگاه چند منظوره شما به آسانی به گردش کار اسناد دیجیتال متصل میشود و با کاهش فرآیندهای فیزیکی و استفاده ی کمتر کاغذ در دفاتر ، بهره وری بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد . به دلیل با ارزش بودن زمان ، با کاهش مراحل و روندهای کاری ، میتوان به طور مستقیم صرفه جویی و بهتر شدن روند کار را تجربه کرد . به ویژه هنگامی که هر روز به تعداد کارمندان در انجام این مراحل اضافه میشود .

شخصی سازی منوها متناسب با روند کاری

الویت ( Elevate ) قادر است روند کاری را با استفاده از شخصی سازی و اتوماسیون نمودن آن ، باعث بهبود کسب و کار شما شود . تمام تصویر و دستورات صفحه ی نمایش را می توانید به صورت مخصوص ، با توجه به برند کسب و کارتان تنظیم کنید . بنابراین به هر گونه ای که کسب و کار ، صنعت و گردش کارتان باشد، الویت ( Elevate ) قادر است تا نیازها و انتظارات شما را در این زمینه برآورده کند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

64  −  56  =