مقالات

دلایل سرمایه گذاری بر روی چاپگرها و دستگاه کپی در کسب و کار

اگر شما دارای کسب و کار کوچک هستید و تعداد تیم کارکنان شما کمتراز بیست نفر میباشد و همچنین به سختی تلاش میکنید تا کسب و کارتان رونق بگیرد و رشد کند . اولین چیزی که ، سرمایه گذاری حاصل از آن سود و کارایی را برای شما به دنبال می آورد چیزی نیست جزء انتخاب درست جهت خرید دستگاه فتوکپی .

دستگاه های کپی رنگی چند منظوره نسبت به پرینترهای رنگی معمولی قادرند ، عملیات چاپی بیشتری را پوشش بدهند . این دستگاه ها میتوانند صفحات بیشتری را با هزینه ی کمتر چاپ کنند . با ترکیب چند عملکرد ضروری در یک دستگاه میتوان انتظار کار بیشتر با کارایی بیشتری را داشت . بسیاری از دستگاه های جند منظوره ی کپی امکاناتی نظیر ذخیره سازی از طریق کلود ( cloud ) و نیز امکانات امنیتی را فراهم میسازند .

اگر هنوز قصد دارید که یک پرینتر چند منظوره خانگی برای کسب و کارتان تهیه کنید ، بهتر است نکات زیر را مطالعه کنید تا علل استفاده از دستگاه های کپی چند منظوره را جهت افزایش سود کسب و کارتان در نظر بگیرید.

چاپ با حجم زیاد

بیشتر پرینترها ی ساده ، همچنین آنهایی که به عنوان مصارف اداری مصرفی میشوند . تنها قادرند 20 برگ در دقیقه چاپ کنند و شاید قابلیت دریافت 100 برگ حجم کاغذ را باشند . این به آن معنا است که یکی از کارمندان شما هر 5 دقیقه یک بار باید جهت پر کردن بانک کاغذ اقدام کند . به همین سبب ممکن است به میزان یک تا دو ساعت از بهره وری سازمان یا شرکت شما کاسته شود .

دستگاه های کپی سرعت بالا مانند دستگاه توشیبا 4508A قادر است 45 کپی در دقیقه را با ظرفیت بانک کاغذ 2200 برگ پشتیانی کند . به عنوان مثال هنگامی که میخواهید تعداد زیادی گزارش فصلی را برای سازمان یا شرکت خود تهیه کنید ، یک دستگاه کپی سرعت بالا قادر خواهد بود در عرض چند دقیقه عملیات چاپ را به انجام برساند .

کاهش هزینه هر برگ چاپ شده

جوهرها و تونر کارتریج های مورد استفاده در دستگاه های کپی توانایی گرفتن تعداد بسیار زیادی پرینت را دارا باشند . هزینه هر برگ پرینت یا چاپ برای یک پرینتر رومیزی ( دستکتاپ ) اداری ممکن است به 650 تومان برسد . در حالی که یک کپی سرعت بالا میتواند هزینه هر برگ چاپ را به کمتر از 150 تا 200 تومان برساند . بنابراین ، یک دستگاه کپی سرعت بالا میتواند هزینه های ثابت چاپ را جهت مصارف اداری نسبت به پرینترهای معمولی به حداقل برساند .

با دستگاه کپی چند منظوره فضای بیشتری داشته باشید

قاعدتا یک دستگاه کپی چند منظوره نسبت به دیگر اشیای محل کاری شما فضای بشتری را اشغال میکند . با این وجود ، یک دستگاه کپی تنها به فضایی کمتر از 1متر مربع نیاز دارد و علاوه بر آن میتوانید از دیگر دستگاه هایی که مربوط به چاپ میشوند نیز از محیط کار خود حذف کنید . با این عمل دیگر هیچ فضای اشغال شده ی بیهوده ایی نخواهید داشت و تنها با یک دستگاه کپی چند منظوره ( پرینت ، اسکن ، کپی ، فکس ) و با یک مخزن کاغذ بزرگ قادر به استفاده بهینه از آن خواهید بود .

آپشن های فکس و کلود با امنیت بالا

با وجود به روز شدن دستگاه های کپی در زمینه ی تکنولوژی همچنان شاهد استفاده ی گسترده از فکس میباشیم . تنها دلیل محکم استفاده از فکس را میتوان به امنیت آن اشاره نمود . به عنوان مثال : هنگامی که میخواهید اسناد و مدارک شخصی خود را نظیر برگه های مالیاتی ، کارت های شناسایی و غیره را ارسال کنید ، فکس کردن نسبت به ایمیل و کلود میتواند گزینه ی مناسب تری باشد . همچنین در بیشتر مواقع مشترک های قدیمی ارسال از طریق فکس را به دیگر موارد ترجیح میدهند .

پلتفرم کلود امنیت به اشتراک گذاشتن مدارک و پرینت گرفتن آسان تری را برای شما فراهم میکند . شما میتوانید با اختصاص دادن کدهای مخصوص به کارمندان خود هزینه ها را بهینه تر و امنیت ارسال مدارک خود را به صورت کنترل شده فراهم سازید .

مشاوره و کسب اطلاعات از تکنسین های تهران الکترونیک

هر کسب و کار کوچک و یا متوسطی جهت پرینت گرفتن ، اسکن سریع اسناد و همچنین به منظور چاپ بروشورهای مربوط به کار نیازمند یک دستگاه کپی چند منظوره میباشد .

دستگاه های کپی برند توشیبا با قابلیت دارا بودن تمامی امکانات مربوط و ارائه کیفیت چاپ و خدمات پس از فروش در مجموعه تهران الکترونیک پاسخگوی تمامی موارد بالا میباشد .

به وسیله ی تماس با مجموعه تهران الکترونیک و با ارائه بهترین قیمت و امکانات جانبی برای مجموعه ی شما میتوانید بهترین نوع ارائه خدمات و کیفیت را در سازمان خود دارا باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  8  =  11