استارتاپ

دلیل عقد قرارداد نگهداری و پشتیبانی دستگاه فتوکپی به چه خاطر میباشد ؟

چرا دستگاه فتوکپی شما نیاز به جنرال سرویس دارد ؟

دستگاه های مدرن فتوکپی و یا چاپگرهای چند منظوره ، کمپانی ها و کسب و کارها را به طریق های مختلف کمک و بهبود بخشیده اند ، به خصوص با بالا بردن در آمد و بهره وری تولید . جدا از این ، پیشرفت های تکنولوژیکی با در نظر گرفتن توانایی ها و عملکرد این نوع دستگاه ها به نوعی توانسته است به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا قادر به رقابت با کسب و کارهای بزرگ باشند .

با در نظر گرفتن اینکه دستگاه های فتوکپی کمک و تاثیر زیادی به بهره وری کسب و کارها و شرکت ها کرده اند ، مطمئن بودن از دستگاه های فتوکپی خود که آیا همیشه در حد کامل و بهینه عمل میکند بسیار مهم میباشد . برای جنرال سرویس دستگاه های کپی خود میتوانید به صورت داشتن اشتراک و قرارداد نگهداری و پشتیبانی ، دستگاه کپی خود را با زمان بندی دلخواه و البته با توجه به نظر تکنسین مربوطه سرویس و نگهداری کنید.

دلیل عقد قرارداد نگهداری و پشتیبانی دستگاه فتوکپی به چه خاطر میباشد ؟

بستن قرارداد نگهداری و پشتیبانی و جنرال سرویس تنها و فقط به منظور محافظت از کسب و کار خودتان میباشد . این امر مانند تمام دستگاه های دیگر ، چه کپی ، بسیار واضح است که هر چه قدرهم که گران و پیشرفته باشد امکان اختلال در عملکردشان وجود دارد . زمانی که این اتفاق رخ دهد ، بسته به تکنسین و توانایی او که با چه سرعتی دستگاه را تعمیر و آماده کند میتواند در کسب و کار شما ساعت ها و روزها وقفه ایجاد کند و زمانی که دستگاه فتوکپی شما دیگر قابل استفاده نباشد ، در ارائه خدمات به مشتریان شما وقفه ایجاد کرده و ممکن است باعث زیان های مالی در کسب و کار شما شود . برای جلوگیری از این اتفاق ها ، شما هرچه زودتر نیاز به تعمیر و سرویس دستگاه خود دارید تا زمان خرابی آن را جبران و یا از خرابی آن جلوگیری کنید .

در قرار دادهای نگهداری و پشتیبانی چک آپ هایی به منظور اطلاع از نوع عملکرد دستگاه صورت میگیرد . در حین این چک آپ ها مشکلات و اختلالات مکانیکی که باعث ایجاد مشکل میشوند شناسایی شده و رفع عیب میشوند . تکنسین مربوطه دستگاه فتوکپی میتواند وضعیت و عملکرد حال دستگاه را مورد ارزیابی قرار بدهد و پیشنهادات لازم را جهت تعویض و تعمیر لوازم مصرفی و یدکی را ارئه دهد . با چک آپ های به موقع ، دیگر نیازی به نگرانی از وضعیت و نوع عملکرد دستگاه به خصوص در طول روزها و ماه های کاری شلوغ ندارید .

بعلاوه ، اگر دارای قرار داد نگهداری و پشتیبانی و اشتراک باشید ، میتوانید خدمات خود را با سرعت و کیفیت بهتری دریافت کنید . تعمیر و نگهداری از دستگاه شما به خصوص زمانی که دارای اشتراک باشید یکی از اولویت های ما خواهد بود چرا که شما از قبل مشترک ما بوده اید . به طور معمول ، اگر شما دارای اشتراک با یک کمپانی ارائه دهنده سرویس باشید ، میتوانید این انتظار را داشته باشید که دستگاه شما را در عرض چند ساعت پس از تماس تعمییر کنند .

به طور ساده با داشتن قرارداد پشتیبانی ، تردید شما در اینکه دستگاه کپی در چه زمانی یا کی تعمیر خواهد شد کاملا رفع میشود . بنابراین ، جهت کاهش زمان خرابی دستگاه ، شما میتوانید با برنامه ریزی از قبل ترتیب لازم و ضروری را در عملکرد کسب و کارتان را کنترل کنید و از زیان آن به کسب و کارتان جلوگیری به عمل آورید .

یکی دیگر از مزایا داشتن اشتراک و قرارداد این است که جهت تعمیر و نگهداری از دستگاه شما به طور کامل گارانتی میشوید تا تکنسین ها و کادر فنی مجرب را در اختیار داشته باشید . دستگاه های کپی ، بخصوص چاپگرهای چند منظوره بسیار پیچیده اند و برای اینکه عملکردشان درست باشد و قابل تعمیر باشند نیاز به مهارت و توانایی زیادی میباشد . بنابراین بسیار ضروری است که افراد آموزش دیده و با تجربه دستگاه شما را سرویس کنند . تهران الکترونیک به خوبی این مورد را درک میکند و تکنیسین های مجرب و آموزش دیده در اختیار شما قرار میدهد .

بنابراین شما میتوانید این اطمینان را حاصل کنید که بهترین خدمات را در قبال درخواستتان دریافت کنید تا دستگاه فتوکپی شما در بهترین حد بهینه ی خود عمل کند .

بدون شک اگر در کسب و کارتان از چاپگرهای چند منظوره استفاده میکنید ، داشتن اشتراک و قرارداد میتواند برای شما عملیات چاپ بهینه ای را جهت کاهش  هزینه های ثابت به ارمغان آورد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5  +  4  =