مقالات

فناوری هیبرید دستگاه های چند منظوره توشیبا (سازگار با محیط زیست )

هیبرید

تکنولوژی هیبرید توشیبا ترکیبی از چاپ قابل پاک کردن است که به شما این امکان را میدهد که بارها از کاغذ استفاده مجدد کنید . یک دستگاه منفرد که به راحتی جریان کاری شما را متصل ، کامل و ساده میکند و همچنین به صرفه جویی در منابع ارزشمند کمک میکند. سری دستگاه های چند منظوره estudio5008LP از سه مدل تشکیل شده است که به مشاغل کمک میکند تا درآمد آنها تاثیر اقتصادی و زیست محیطی خوبی داشته باشند .با استفاده موجود از کاغذ خود به وسیله دستگاه چند منظوره توشیبا از کلیه ویژگی های لازم برای روزانه خود لذت ببرید و از منابع خود صرفه جویی کنید .

بیشتر وقتها اسنادی چاپ میکنیم که فقط به طور موقت مورد نیاز است . به عنوان مثال فقط برای خواندن یک برگه یا به عنوان به یاد داشتن انجام کاری .

در این موارد دستگاه های چند منظوره هیپریدی توشیبا به شما این قابلیت را میدهد تا نوشته های روی کاغذ را پاک کنید به طوری که وقتی که دیگر نیازی به کاغذ خود ندارید مجددا از کاغذ استفاده کنید . علاوه بر صرفه جویی در هزینه های کاغذ ( خرید،بایگانی،دورریختن) مزایای زیست محیطی قابل توجه ایی نیز برخوردار میشوید به طوری که از میزان انتشار کربن و مصرف آب در تولید کاغذ کاسته میشود .

هر سه مدل دستگاه های هیبرید طیف گسترده ایی از گزینه ها و ویژگی ها را برای شخصی سازی سیستم ها با توجه به نیاز یک شرکت ارائه میدهند . همچنین برای پشتیبانی از عملکردهای کاری مدرن از ویژگی های امنیتی پیشرفته برای اطمینان از بالاترین میزان محافظت از داده ها برخوردار باشند .

بر اساس آخرین تکنولوژی e-BRIDGE Next توشیبا دستگاه های چند منظوره یک دارایی با ارزش برای هر شرکتی میباشند.

همچنین دستگاه های چند منظوره ی هیبریدی تحت تایید سازمان کنترل کیفیت BLI بوده و نه تنها آنها را توصیه میکند ، بلکه آنها را بسیار معتبر میداند و معتقدند امنیت بالا و کیفیت تصویر بالایی ارائه میدهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6  +  4  =